Een monster dood dankzij Donald Trump:

Door Candice gepubliceerd in Nieuws

Een monster dood dankzij Donald Trump!

De wereld reageert geschokt,

de spanningen tussen de VS en Iran dreigen te escaleren,

de barbaren Khamenei en Rohani zweren keiharde wraak,

Israël is alert (als in die regio ook maar iets gebeurd moet Israël het nu eenmaal altijd ontgelden).

Het enige wat de VS gedaan heeft is een vreselijk monster te samen met nog een monster de grond in boren met een prachtige raketaanval. De wereld zou Donald Trump hiervoor een standbeeld moeten geven. Vereeuwig hem met een gouden standbeeld voor het gebouw van de VN! Geef de piloot die de raket afvuurde een beloning van ruim 1 miljard dollar, maak het Amerikaanse volkslied de nummer 1 in de Top 2000 editie van 2020! ;-)
Zoals u kunt lezen ben ik niet rouwig om de dood van dat monster. Hoe kun je nou rouwig zijn als zoiets vergaan is? Dat monster steunde Hezbollah en Hamas met militaire adviezen en had het liefst alle Joden om zeep gebracht. Maar nu is het dood en vreest de wereld voor het ergste! En dat zou best wel eens terecht kunnen zijn, want Iran kan dit niet accepteren. Maar … wat deed dat monster eigenlijk in Irak? Oh milities trainen en adviseren die tegen de Amerikanen zijn ..… en hij was daar om Irak nog verder te destabiliseren zodat Iran er meer en meer invloed zou gaan krijgen. Het feit dat Irak anders met religie omgaat dan in Iran is barbarenland Iran al heel lang een doorn in het oog, want Iran wil niets liever dan dat Irak net zo streng islamitisch wordt als Iran. En door mee te helpen aan de destabilisatie van Irak krijgen ze er meer en meer greep op. Hou me ten goede, ik vind Irak ook een barbaars land en koester geen enkele sympathie voor dat land, maar Iran beschouw ik als een land wat het best in de woestijn kan verdwijnen.

Was het slim van Donald om dit te doen? Bijna iedereen zal nee zeggen en die kunnen gelijk hebben! Maar zelf denk ik er echter anders over, want je kan echt nooit genoeg barbaren de wereld uit knallen.

Stel nou eens dat de VS het niet had gedaan en door voorbereidende werkzaamheden van dat monster zouden er zeer zware aanslagen worden gepleegd op Amerikaanse militairen, dan kan je toch niet anders dan toegeven dat het slim was om het monster te elimineren? Maar hoor je dan ook zeggen:

De Amerikanen hebben daar niks te zoeken en door Amerika (en Israël … dat wordt gezegd) is IS ontstaan!”

Pure kolder, want IS ontstond al vier jaar voor de terechte Amerikaanse inval in Irak en dat heb ik in dit artikel uitgelegd.

https://tallsay.com/page/4294999336/toen-de-wereld-begreep-dat-het-is-menens-was

Israël heeft er hoe dan ook echt niks mee te maken gehad en als er geen Amerikanen meer in Irak waren geweest, was het voor het Irakese leger - wat gewoon jankend op de vlucht was geslagen voor IS - een drama geworden en voor heel Irak, want dan had IS nog veel meer land veroverd.

Ben ik dan voor het escaleren van de spanningen tussen de VS en Iran? Nee natuurlijk niet, maar er wordt wel heel erg makkelijk naar de VS en dus naar Donald Trump gewezen, terwijl Iran alles kan doen en laten zonder dat een EU, Rusland, China en de VN ook maar iets van kritiek zullen hebben op dat barbarenland. Iran steunt - al sinds de geslaagde revolutie van november 1978 - alle terroristische groeperingen en dan dus met name die groeperingen die Israël willen vernietigen. Iran stenigt vrouwen, hangt holebi’s en transjes op, heeft maling aan alle mensenrechten, heeft meerdere malen de Shoah lopen te ontkennen, wil alle Joden uitroeien, is wel degelijk bezig met kernwapens en dan wordt de VS dus verweten dat ze uit dat bespottelijke akkoord zijn gestapt. Toen er over dat akkoord gesproken werd, lag er een unieke kans om Iran te ‘dwingen’ om wat bilaterale gesprekken met Israël aan te gaan, want Iran lag toen op zijn gat, kon geen kant meer op, geld had het niet meer en had dat akkoord nodig om te overleven als land .… maar de landen die met Iran in gesprek waren zagen daar totaal niets in en wezen de waarschuwingen van Netanyahu dat Iran niet te vertrouwen viel resoluut van de hand.

Ik dwaal af, maar dat maakt me niks uit. Ik ben er niet rouwig om dat de VS dat monster de grond in geboord heeft en als het wel volledig gaat escaleren dan moet dat maar ….. dan kan er eindelijk een einde gemaakt worden aan dat barbaarse regime van Iran!

*Candice*

03/01/2020 10:42

Reacties (14) 

2
04/01/2020 00:18
Geen woorden, maar daden en dat werd hoog tijd! Dapper van de VS, kan niets anders zeggen. Is best even schrikken en ik denk dat er nog de nodige ellende achter weg komt, maar dat moet dan maar. Zaak is om, zeker als VN en EU op één lijn te blijven met de VS.
2
04/01/2020 00:41
Water op de molen van alle Amerika-haters...die hebben liever een terreur regime dan welke kapitalistische wereldmacht dan ook.
Als je wilt weten wat men in Duitsland denkt ( tenminste de linkse kerk) moet je hier eens gaan neuzen:
https://meta.tagesschau.de/id/144505/iranischer-general-soleimanis-tod-und-die-folgen
Merkel zwijgt vooralsnog in alle talen. Dat kan ze ook beter blijven doen. Alles is beter dan het ook nog voor de stokende ayatollah's opnemen. En haantje Macron belt Poetin op - die wil zo graag weer eens een woordje meepraten op het wereldtoneel. Laat die eerst...
1
04/01/2020 23:30
Zucht...ik weet het. Als het over serieuze zaken gaat geven zowel de VN als de EU niet thuis.
1
04/01/2020 02:42
Helemaal met je eens, maar dat gaat de EU niet doen.
1
04/01/2020 23:26
Nee, die durven dat niet aan.
2
03/01/2020 21:28
Eindelijk een daad die de ogen van die stinktulbanddragers doet trillen. Die hufters weten nu dat er wel degelijk een westers land is dat een klap durft uit te delen. Ik ben geen fan van Trump, maar dit heeft hij prima gedaan...
1
03/01/2020 21:29
Helemaal met je eens.
1
03/01/2020 19:03
Ik weet er te weinig van om hier over een intelligent standpunt in te nemen.
03/01/2020 19:20
Het was een monster en een gevaar voor Israël en voor de VS en voor heel erg veel mensen in die regio. Het is niet voor niets dat je in Syrië en Irak ook heel veel mensen blij ziet zijn met de dood van dat ding.
1
03/01/2020 12:10
Maar het probleem is : Er zullen weer nieuwe monsters opstaan! xx
1
03/01/2020 14:15
Gewoon ook afschieten, weg bombarderen, afmaken. xx
1
03/01/2020 15:10
Jep, enige oplossing ! xxx
2
03/01/2020 12:05
Nee, ik zeg niet nee. Ik ben het met je eens.
De Ayatollah's in Iran misdragen zich al sinds ze aan het bewind zijn - op alle mogelijke terreinen. Europa kijkt toe en slikt het ene incident na het andere: ik weet zelfs nog dat er luid gejuicht werd toen de Sjah verdreven werd en vervangen door een fundamentalistisch islamitisch regime! Frankrijk had die Khomeini destijds asiel verleend en liet hem zonder blikken en blozen teruggaan naar Iran om daar de revolutie te leiden: die hebben de meeste boter op hun hoofd.
Sindsdien is Iran de motor achter bijna alle ellende in de regio. H...
1
03/01/2020 12:06
Ja precies en niet alleen Europa, maar de hele VN, Rusland en China ook. Allemaal accepteren ze alles van Iran.
Copyright © Tallsay.com. Alle rechten voorbehouden.
Door gebruik te maken van deze website geef je aan dat je onze Algemene voorwaarden en ons Privacy statement accepteert