Aanslag in Ansbach:

Door Candice gepubliceerd in Nieuws en politiek

http://nos.nl/artikel/2119479-dode-door-bomexplosie-in-ansbach.html

Goh je kunt bijna niet meer naar bed gaan of gaan wandelen of er gebeurd wel een aanslag. Toen ik gisteravond even ging wandelen en terug kwam was een vrouw vermoord met een kapmes en ben nu wakker en als ik wakker ben dan kom ik uit bed en begint mijn nieuwe dag, want wakker is nu eenmaal wakker en de optie weer even de ogen sluiten bestaat niet bij mij. Maar ben dus wakker en dan lees ik over deze aanslag en jeetje …. er staat nog niet bij wat voor dader het was, want het is gelukkig dood. Er is één dode gevallen … tenzij de dode de dader is, dan is er geen dode gevallen, maar dan is er enkel een stukje afval kapot. Je kan kapot afval niet het predikaat dood meegeven. Doodgaan is voorbehouden aan mensen, dieren en planten/bomen/bloemen.

Overzicht:

Andere aanslagen

De explosie in Ansbach is de derde aanslag in Beieren in een week tijd. Op maandagavond viel een Afghaanse jongen passagiers aan in een regionale trein. Met een mes en een bijl verwondde hij vijf mensen. Het afval is doodgeschoten door de politie.

Afgelopen vrijdagavond werden negen mensen vermoord bij een schietpartij in een winkelcentrum in München. Dader een 18 jarige Iraanse Duitser en die de aanslag al een jaar had voorbereid.

En dan mogen we de aanslag in Nice ook nog meenemen en tevens het aanvallen van een moeder en haar dochters vanwege hun te ‘schaarse’ kleding, het van de fiets trappen van een hoogzwangere vrouw en dan alles nog wat nog niet naar buiten is gebracht, omdat het nu eenmaal gewoon is dat moslimtuig straten onveilig mogen maken.

Dat van die aanval op de zonnende moeder en haar drie dochters … maar goed dat moslims niet naar het strand gaan, want daar zouden ze helemaal gek worden.

Rustig blijven is het devies:

En dat is een heel begrijpelijk devies, maar toch ben ik benieuwd hoe de Wereld compleet uit haar dak zal gaan als er hier, of in een ander Europees land, een aanslag wordt gepleegd op een moskee. Dan krijg je demonstraties in de straten van islamitische landen, de islamieten in het land waar het zou plaatsvinden gaan de straat op en roepen dat ze zich niet meer veilig voelen, de mannetjes van DENK vragen een Kamerdebat aan en eisen protectie van de moskeeën en noem maar op.

Moeten we er eigenlijk nog wel steeds melding van maken?

Het begint bijna bij ons leven te horen en in Bagdad is het ook dagelijkse routine geworden dat er een aanslag wordt gepleegd. Er was ook een zware in Kabul … Afghanistan. Die werd veroordeeld door ander afval, namelijk door de Taliban. Maar dat is de ver van ons bed show uiteraard … toch? Nee hoor, ook die aanslagen zijn net zo erg en dienen te stoppen. Maar dat de Europese landen een andere koers moeten gaan varen moge duidelijk zijn. De koers moet keihard worden, keihard maar niet extreem. En dat laatste kane enkel voorkomen worden als er keiharde maatregelen genomen gaan worden en ik heb de oplossingen ook niet maar geef de politie maar meet bevoegdheden en zeik eens wat minder over inleveren van privacy en wees minder soepel met accepteren van het onaantastbare recht van vrijheid van meningsuiting. Daar mag best beperkingen aan worden gesteld. Maar hoe dan ook, doe iets waardoor het volk weet dat mooie sympathieke woorden niet enkel maar mooie sympathieke woorden blijven. Steun betuigen aan slachtoffers is mooi, is menselijk en doet mensen goed … afval afslachten is nog beter.

Oh … de tekst is mogelijk niet echt zachtaardig, maar dat komt doordat ik het niet echt leuk vind om na wakker te zijn geworden en na het even te kijken op Plazilla en Tallsay op teletekst te lezen dat er een bomaanslag is gepleegd. Weet niet, maar vind het nog steeds niet echt bij het leven horen.

*Candice*

25/07/2016 03:25

Reacties (25) 

1
25/07/2016 16:40
Inmiddels heeft IS de dader in Anspach "geclaimd".
Of dit reëel is, valt misschien te betwijfelen, maar dat dit voorspelbaar was (en voorspeld) is natuurlijk een feit.
25/07/2016 16:49
Las het ja.
2
25/07/2016 14:09
De tolerantie en misplaatst schuldgevoel naar moslims toe, is misselijkmakend. Hier moeten dringend wat wetten veranderd of bijgeschaafd worden: allah snackbar brullen bij een herdenking van alwéér een terreurdaad gepleegd door een moslim - vreugdedansjes doen enzovoort enzoverder: twee keer met je ogen knipperen en je bevindt je terug in je zandbak waar ze toch zo mee dwepen.

Het is nu iets na twee in de namiddag - hoeveel kans is er dat tegen vanavond alweer een moslim aan het vermoorden gaat? (heel veel kans)
1
Candice tegen Ktje
25/07/2016 14:09
Ja mee eens. Dat in Florida is nog in onderzoek, maar ik kijk niet gek op als het geen bende afrekening was, maar iets waar licht getinte mannen uit Noord-Afrika mee te maken hebben.
1
25/07/2016 12:32
Ja... het blijft maar doorgaan :(
1
25/07/2016 13:22
Maar jou doen ze niks hoor ... dan krijgen ze ruzie met mij.
1
tegen Candice
25/07/2016 16:33
Oh wat lief... je bent een schatje :) xxx
1
25/07/2016 16:32
Denk alleen niet dat ze bang worden van een kakelende kip. -))
Eten moslims eigenlijk kip?
1
tegen Candice
25/07/2016 16:34
Ik denk het wel... enkel varkensvlees niet :)
1
25/07/2016 11:37
ja, het blijft maar doorgaan.
25/07/2016 11:45
Inderdaad:

http://nos.nl/artikel/2119523-drie-schietpartijen-in-fort-myers-florida.html
1
25/07/2016 11:50
Je wordt er niet goed van, de Duitse zenders schuiven de programma's steeds vooruit en kletsen uren over steeds weer hetzelfde, de aanslagen en Merkel maar naar binnen halen.
2
25/07/2016 11:19
Ik hoop dat ze die allahu-akbar-roepende-islamisten die gisteren in München de herdenking bij de McDonalds verstoord hebben nu tenminste goed in de kijker en op de observatielijsten hebben staan.
Van mij mogen ze dat tuig meteen de EU uitzetten. Gewoon met een kratje haram-frisdranken in de woestijn droppen.
25/07/2016 11:24
Daar werd ik door Luus naar verwezen. Ik wist dat nog niet. Mee eens, als je niet normaal respect kan tonen moet je oprotten.
1
25/07/2016 11:28
Lees nu ook net dat het een Syrische vluchteling was en ik lees nu net dit:
http://nos.nl/artikel/2119523-drie-schietpartijen-in-fort-myers-florida.html
2
25/07/2016 08:35
Wat is politieke correctheid? Ik dacht dat politiek er ook voor is om de burgers te beschermen. Iedere dag weer lees je over die aanslagen en hoewel ik het verschrikkelijk vind en ik ontzettend boos wordt, merk ik ook afvlakking. Het is een dubbel gevoel. boosheid en machteloosheid strijden hier bij mij.
1
Candice tegen Ikke
25/07/2016 09:02
Zolang er in de diverse Overheden nog politici zitten die maar blijven zeggen dat het om individuen gaat en niet accepteren dat er over een moslimprobleem gesproken wordt ... zal er nooit harder worden opgetreden,

Dat ... dat afvlakken, dat is inderdaad iets wat ze bijvoorbeeld in Bagdad al hebben. Daar vind dagelijks een IS aanslag plaats en dan wordt het bijna als .. het hoort er nu eenmaal bij gezien en dat mag dus nooit gebeuren, maar gebeurd logischerwijze wel.
2
25/07/2016 07:11
We moeten eraan wennen. Het is niet te voorkomen. De geest is uit de fles met dank aan politieke correctheid en vrijheid van godsdienst.

1
25/07/2016 07:09
Daar begint het op te lijken.
1
25/07/2016 07:15
Ik ben ziek... kotsen zonder end.. door een voedselvergiftiging en door het nieuws..
http://breinloos.com/herdenking-voor-slachtoffers-munchen-bij-mcdonalds-verstoord-door-allahu-akbar-roepende-islamisten/
25/07/2016 07:21
Daar kan je inderdaad goed ziek van worden.
Copyright © Tallsay.com. Alle rechten voorbehouden.
Door gebruik te maken van deze website geef je aan dat je onze Algemene voorwaarden en ons Privacy statement accepteert